Asiantuntija asiakaspalveluun

Haemme nyt kasvumme tueksi kokoaikaista asiantuntijaa asiakaspalvelutiimiimme Espooseen. Tehtävä on vakituinen.

Keitä olemme

Nepton tarjoaa palveluita, jotka parantavat asiakkaittemme tehokkuutta ja tukevat liiketoimintaa. Olemme joustava kasvuyritys, joka arvostaa asiantuntijuutta, työn laatua ja halua kehittää omaa osaamista.

Mitä tarvitsemme

Tehtävässä huolehdit asiakaspalvelusta yhdessä muun tiimin kanssa ja osallistut asiakaskokemuksen kehittämiseen. Neuvot asiakkaitamme palveluidemme käytössä ja autat ongelmatilanteissa puhelimitse ja sähköpostitse.

Olet positiivinen, aloitteellinen ja itsenäinen asiakaspalvelija, jolla on hyvät sosiaaliset taidot. Olet asiakaspalvelun ammattilainen ja suhtaudut intohimoisesti asiakkaiden hyvinvointiin ja työn tuottavuuden kehittämiseen.

Kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi niin kirjallisesti kuin suullisestikin.

  • Pidät asiakaspalvelusta.
  • Olet tiimipelaaja, mutta toimit oma-aloitteisesti myös itsenäisissä työtehtävissä.
  • Sinulla on hyvä suullinen ja kirjallinen suomen ja englannin kielen taito.
  • Sinulla on erinomaiset tietotekniset taidot ja opit uudet ohjelmistot helposti.
  • Eduksi katsomme aikaisemman kokemuksen palkkahallinto-ohjelmistoista ja/tai yhteisö- ja liittotoiminnasta.

Mitä tarjoamme

  • Loistavan, työhönsä intohimoisesti suhtautuvan tiimin.
  • Hyvän sijainnin Leppävaaran palveluiden lähellä ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn.
  • Viihtyisät työtilat ja kuntosalin palkitussa LEED Platinum -luokan kiinteistössä.
  • Kilpailukykyisen palkkauksen.
  • Mahdollisuuden kehittyä alan asiantuntijaksi.

Kiinnostuitko? Täytä hakemus oheisesta linkistä viimeistään 16.10.2018.

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelujohtaja Kiti Eerola (kiti.eerola@nepton.fi).