Webinaari: etätyön työajanhallinta 23.4.

Etätöiden määrä on lisääntynyt viime aikoina merkittävästi ja käytännössä lähes kaikissa yrityksissä tehdään tällä hetkellä etätöitä. Samalla tarve sujuvalle työajan johtamiselle ja hallinnoimiselle on tullut entistäkin suuremmaksi.


Maksuton webinaari: etätyön työajanhallinta
Torstaina 23.4. klo 13-14

Osallistu noin tunnin kestävään maksuttomaan webinaariimme, jonka aiheina on mm:

✅ Miten etätöitä kannattaa seurata ja hallinnoida
✅ Työaikalain mukainen liukumasaldojen ja ylitöiden käsittely
✅ Tapahtumien kohdistaminen projekteille ja työlajeille
✅ Seuratun työn raportointi ja tilastointi
✅ Automaatiot ja integraatiot muihin järjestelmiin
✅ Neptonin hyödyntäminen henkilöstöhallinnossa

Webinaarin vetäjänä toimii Neptonin avainasiakaspäällikkö Kati Hirsikangas. Webinaarin tallenne on saatavilla jälkikäteen. Webinaarin lopussa osallistujilla on mahdollista esittää kysymyksiä aiheeseen liittyen.

Ilmoittaudu alla olevalla lomakkeella: