Vuosi 2018 paketissa

Montaa työpäivää ei ole enää tätä vuotta jäljellä. Kohta alkaa päivätkin pidentyä ja aloitellaan vuotta 2019. Neptonilla ollaan positiivisen ongelman edessä; kuinka tehdä alkavasta vuodesta parempi kuin loppuvasta? Olemme rikkoneet monia ennätyksiä tänä vuonna – mutta rikottavaksihan ennätykset ovatkin tehty. Melkoinen vuosi on loppumassa ja takuulla myös alkamassa.

Net Promoter Scoremme on 64

Teimme syksyllä tutkimuksen jossa mitataan asiakastyytyväisyyttä ja sitä, kuinka halukkaita asiakkaamme olisivat suosittelemaan meitä. Tutkimuksen suoritti meille kokemuksia.fi. Tulos voi olla -100 – 100 pistettä. Korkeat arvosanat antavat plussapisteitä ja matalat miinustavat. Ohjelmistotalojen NPS keskiarvo on noin 40 ja yleisellä tasolla yli 50 menevää pistemäärää pidetään erittäin hyvänä. Neptonin NPS oli 64! Voitte kuvitella miten tyytyväisiä olemme tähän tulokseen. Asiakkaidemme palautteissa nousi esiin tyytyväisyys Neptonin palveluun kautta linjan; ensi kosketuksesta myyntitiimiimme, implementaatioon, asiakaspalveluun ja tietenkin palvelumme toimivuuteen. Se, että meitä halutaan suositella näkyy ja kuuluu myös myyntikäynneillämme. Kuulemme toistuvasti uusien asiakkaiden kanssa keskustellessa, että he ovat olleet meihin yhteydessä kuultuaan meistä paljon hyvää. Nämä ovat isoja onnistumisia.

Myyntiennätykset rikki

Myynnillisesti vuosi 2018 on ollut ennätyksellinen. Tavoite ylittyi jo marraskuussa ja vieläkin on aikaa, ennen kuin vuosi on täysin loppu. Neptonin on tänä vuonna valinnut 100  eri toimialan asiakasta.  Tämä todistaa kuinka joustava sekä asiakkaan tarpeisiin muokattava palvelumme on.

Nepton kehittyy

Palveluamme on tänä vuonna uudistettu ja työ jatkuu tulevaisuudessakin. Alkuvuonna julkaisimme uuden mobiililiittymän, joka sujuvoittaa entisestään työajanseurantaa ja työvuorosuunnittelua. Julkaisimme myös päivitetyn HR-ratkaisun. Kehitystiimimme työskentelee koko ajan tehdäkseen palvelustamme paremman ja helpomman käyttää. Asiakkailtamme saatujen palautteiden perusteella olemme onnistuneet tässäkin.

Kehittyminen ei koske vain palveluamme vaan olemme myös tehneet sisäisen kehityksen projekteja koko vuoden. Meillä on valtava halu kehittyä yrityksenä ja palveluna, sekä tietenkin tehdä Neptonista entistäkin mieluisampi paikka tehdä töitä.

Joulu on melkein täällä ja silloin vedetään henkeä hetki. Ylpein ja kiitollisin mielin pistetään pakettiin Neptonin vuosi 2018. Heti vuoden alussa 16.1 olemme mukana yhteistyökumppanimme Digitaalisen rekrytoinnin LAURA™  -päivässä Messukeskuksessa. Mielenkiintoista asiaa luvassa rekrytointien ja HR-asioiden kanssa työskenteleville.

Koko Neptonin tiimi haluaa toivottaa iloista joulua ja menestystä alkavalle vuodelle!

 

Terveisin Jukka Kivistö, toimitusjohtaja

 

Lisää lukemista

Nepton on edelleen Suomen suosituin työajanseuranta

Innolink toteutti keväällä 2022 asiakas- ja markkinatutkimuksen, jonka perusteella Nepton on jälleen työajanseurannan markkinajohtaja ja lisäksi tunnetuin palveluntarjoaja työajanhallinnan ratkaisuissa.

Ville Rintala ja Samiha Meer Neptonin uusiksi devaajiksi

Neptonin kasvu jatkuu vahvana ja saimme tiimimme vahvistukseksi kaksi kovan luokan tuotekehityksen ammattilaista. Ville ja Samiha ovat devaajina valmiina tekemään Neptonista entistäkin suositumman henkilöstöhallinnon ratkaisun.

Technopolis valitsi uuden sukupolven ratkaisun työajanhallintaan

Technopolis kartoitti useita eri palveluntarjoajia uudeksi työajanseurannan järjestelmäksi ja valitsi Neptonin. Neptonin avulla yrityksen henkilöstöhallinto useassa eri maassa on suoraviivaistunut. Toimivat ja läpinäkyvät …

Nepton News 1 2022 – katso tallenne

Katso tallenne uudesta verkkomakasiinistamme, jossa kerroimme Neptonin toimintaan ja palveluun tulleista uudistuksista sekä muista ajankohtaisista asioista.