Työ on muuttunut. Tehdään siitä yhdessä entistäkin sujuvampaa.

Työ on muuttunut viimeisten vuosien aikana enemmän kuin sitä edeltävänä satana vuotena yhteensä. Lainsäädännön muutokset, globalisaatio, työntekijöiden odotukset ja tuottavuusvaatimukset yhdistettynä kiihtyvään digitalisaatioon lisäävät henkilöstöhallinnon haastavuutta jatkuvasti.

Tärkein arvomme on helppous.

Henkilöstöhallinnon ratkaisun tuottama hyöty on suoraan verrannollinen sen käytön helppouteen. Helppous työntekijöille, esimiehille ja johtajille käyttää ratkaisuamme. Helppous asiakkaalle ostaa palveluitamme ja asioida kanssamme.

Tarjoamme ratkaisua, emme ohjelmistoa.

Jokaisen yrityksen tarpeet ovat yksilöllisiä. Siksi emme myy ohjelmistotuotetta, vaan asiakkaan tarpeisiin muokattua henkilöstöhallinnon kokonaisratkaisua. Tarjoamme asiakkaillemme asiantuntijuutta, apua ja tukea.

Suomalainen kasvuyritys.

Meillä on jo yli 110 000 käyttäjää 750 asiakasyrityksessä. Se on kova saavutus perheyritykselle, joka tarjoaa palveluita toisille suomalaisille yrityksille. Todistuksena vahvasta kasvusta saimme Kauppalehden Kasvaja-sertifikaatin, joka myönnetään vain 2 % yrityksistä.

nepton-kasvuyritys-2021

Julkishallinnon luottokumppani.

Olemme tehneet toimivia työajanhallinnan ratkaisuja useille julkisen sektorin toimijoille – niin pienille kunnille kuin Suomen suurimmille kaupungeillekin. Julkishallinnon yhteishankintoja edistävä Hansel on valinnut Neptonin työajanseurannan sopimustoimittajaksi.

Helpompaa henkilöstöhallintoa, sujuvampaa arkea.

Yli 170 000 käyttäjää ja 850 asiakasyritystä sen tietävät: Neptonissa hallitset kaikkea työsuhteisiin liittyvää tietoa helposti yhdessä ja samassa palvelussa. Ohjaat liiketoimintaa kattavan raportoinnin avulla ja nopeutat prosesseja TES-tulkintojen ja palkanlaskennan automaation ansiosta. Koko henkilöstö käyttää mielellään sujuvaa ja selkeää pilvipalvelua – siksi käytössäsi on aina oikeaa ja ajantasaista tietoa.

TYÖAJANSEURANTAHR-RATKAISU | TYÖVUOROSUUNNITTELUPALKAT