Työajanseuranta: Ostajan opas

Lataa tästä itsellesi Ostajan opas työajanseurannan uudistamiseen

Oppaasta löydät mm.

  • Miksi ja miten työajanseuranta kannattaa uudistaa
  • Miten kartoitat juuri teidän työajanseurannan tarpeenne
  • Mitä ottaa huomioon vertailtaessa eri palveluntarjoajia
  • Päätös on tehty – mitä seuraavaksi?

Asiakkaamme kertovat

“Aiemmin meillä oli erikseen työaikajärjestelmä, poissaolojärjestelmä ja kalenteri,
ja saldovapaat HR-järjestelmässä. Nykyisin kaikki käsitellään Neptonissa.”
– Sirkku Rekola, henkilöstöassitentti, Eläketurvakeskus

“Toiminnan laajennuttua kaikkea henkilöstöhallintoa piti lähteä
selkiyttämään. Neptonin käyttöönotto oli iso osa tätä prosessia.”
– Kalle Sola, henkilöstö- ja hallintovastaava, Aseman Lapset

“Neptonin digitaalinen järjestelmä pitää datan turvallisesti
tallessa ja lisää samalla merkittävästi työmme tuottavuutta.”
– Ari Paksuniemi, Chief Digital Officer, Marttini

”Teimme Neptonin kanssa monipuoliset määrittelyt vastaamaan tarpeisiimme.
Järjestelmä joutui taipumaan – ja taipuu – vaativiin tehtäviin.”
– Satu von Bagh, HR Business Partner, Kiilto Family

Lisää lukemista

Nepton yhtenäisti vuorosuunnittelun ja työajanseurannan HUB logisticsilla 

Neptonin avulla työajanseuranta ja työvuorosuunnittelu saatiin yhtenäistettyä kaikissa konsernin yksiköissä, kolmen eri alan työehtosopimuksia noudattavissa tehtävissä.

Saarni Nepton ostaa Abloyn Flexim-työajanseurantajärjestelmän liiketoiminnan

Kaksi merkittävää työaikaratkaisuiden toimijaa Saarni Nepton Oy ja Abloy Oy ovat sopineet liiketoimintakaupasta, jossa Abloyn Flexim Pro/Compact -tuotteen liiketoiminta sekä tuotteen parissa työskentelevä henkilöstö siirtyvät osaksi Saarni Neptonia 1.4.2024 alkaen.

Katso webinaari: Hallitse lomia Neptonissa

Otamme tässä webinaarissa katsauksen keväällä ajankohtaiseen aiheeseen – lomakauden vaihtumiseen. Käymme läpi webinaarissa, miten vuosilomien ansainta Neptonissa toimii.

Tervetuloa Neptonille Mikko Ruoho

Pitkään ohjelmistoalalla työskennellyt Mikko tietää, että paras ratkaisu asiakkaalle löydetään silloin, kun ymmärretään sekä tuotetta että asiakkaan liiketoimintaa.