HR-ratkaisu joka aidosti helpottaa johdon ja hallinnon työtä.
Nepton HR-ratkaisu on helppokäyttöinen pilvipalvelu, missä kaikki yrityksen henkilöstöön liittyvä tieto on turvallisesti yhdessä paikassa.
GDPR-vaatimukset täyttävässä palvelussa käytössäsi on aina oikeaa ja ajantasaista, henkilöstön itsensä ylläpitämää tietoa.
Kaikki henkilötiedot varmassa tallessa.
Neptonissa kaikki oleellinen henkilöstöön liittyvä tieto on varmassa tallessa yhdessä paikassa, eikä luottamuksellisia asioita ole paikallisilla työasemilla tai sähköposteissa. Palveluun voi lisätä oikeastaan mitä tahansa tiedostoja aina työsopimuksista kehityskeskusteluihin.
Ajantasaista, henkilöstön ylläpitämää tietoa.
Neptonissa jokainen yrityksen työntekijä pystyy itse tarkistamaan ja täydentämään omia tietojaan. Johdolla ja hallinnolla on selkeä kuva koko yrityksen henkilöstöstä ja työsuhteeseen liittyvät dokumentit ovat aina saatavilla.
Sähköiset lomakkeet helpottavat työtä.
Neptonin työsopimukset ja muut sähköiset lomakkeet nopeuttavat prosesseja ja selkeyttävät tiedonkulkua. Sähköiset dokumentit liitteineen säilytetään palvelussa, josta ne ovat tulostettavissa tarvittaessa.
Hyödynnä työsuhteeseen liittyviä raportteja.
Neptonissa voit käsitellä helposti kaikkea työsuhteeseen liittyvää tietoa. Palvelusta saat erilaiset hyödylliset henkilöstöraportit taloushallinnon käyttöön, esimerkiksi henkilöstötilinpäätöstä varten.
Easy sopii pienellekin yritykselle.
Nepton HR on niin helppokäyttöinen henkilöstörekisteri, että sen voi ottaa käyttöön jopa yhdessä päivässä ilman aiempaa kokemusta HR-järjestelmistä. Henkilötietojen lisääminen onnistuu tietokoneella tai kännykällä tai ne voidaan tuoda suoraan Excelistä. Pro- ja Complete-tasoilla saat lisäksi monia muita hyödyllisiä ominaisuuksia.
Vertaile työntekijätiedon palvelutasoja.
Easy | Pro | Complete | |
---|---|---|---|
Omien henkilötietojen päivitys | |||
Omien työsuhdetietojen tarkastelu | |||
Muokattavat käyttöoikeustasot | |||
Vakioraportit | |||
Vakioliittymät muihin järjestelmiin | |||
Vakioidut henkilö- ja työsuhdekentät | |||
Muokattavat henkilö- ja työsuhdekentät | |||
Osaamisten hallinta ja liittäminen henkilöön | |||
Rajattu tallennustila (5 tiedostoa / henkilö) asiakirjojen tallentamiseksi | |||
Rajaton tallennustila työsuhteeseen liittyvien asiakirjojen tallentamiseksi | |||
Sähköiset lomakkeet (työsopimukset, kehityskeskustelut, muut lomakkeet) |
Rainmaker keskitti työntekijätiedon yhteen järjestelmään.
Henkilöstöpalveluyritys Rainmaker otti käyttöön Neptonin ratkaisun, jossa tehdään ja ylläpidetään sähköisesti työsopimukset, toimitetaan sähköisesti palkkalaskelmat ja ylläpidetään työntekijärekisteriä. Työntekijän työajankirjanpidon kalenteriin julkaistaan suoraan tulevat työvuorot.
Haluatko kuulla lisää Neptonin hyödyistä?
Ota suoraan yhteyttä myyntiimme soittamalla 09 4177 0777 tai meilaamalla myynti@nepton.fi.
Voit myös varata kalenteristasi hetken aikaa niin asiantuntijamme esittelee palvelua etäyhteyden välityksellä.
Helpompaa henkilöstöhallintoa, sujuvampaa arkea.
Yli 200 000 käyttäjää ja 1000 asiakasyritystä sen tietävät: Neptonissa hallitset kaikkea työsuhteisiin liittyvää tietoa helposti yhdessä ja samassa palvelussa. Ohjaat liiketoimintaa kattavan raportoinnin avulla ja nopeutat prosesseja TES-tulkintojen ja palkanlaskennan automaation ansiosta. Koko henkilöstö käyttää mielellään sujuvaa ja selkeää pilvipalvelua – siksi käytössäsi on aina oikeaa ja ajantasaista tietoa.
TYÖAJANSEURANTA | HR-RATKAISU | TYÖVUOROSUUNNITTELU | PALKAT