Jo lähes 500 asiakastamme on hankkinut Nepton-sertifioinnin

Nepton aloitti järjestelmänvalvojien, ylläpitäjien ja muiden avainkäyttäjien sertifiointikoulutukset alkuvuodesta 2022. Sertifioinniessa on kolme tasoa: pronssi, hopea ja kulta. Lisäksi vuorosuunnitteluun on oma sertifiointinsa. Kaikki sertifioinnit edellyttävät koulutusta sekä läpäistyä verkkokoetta. Kokeen läpäisevät saavat todistuksen, jonka voi liittää myös omaan CV:hen tai Linkedin-profiiliin.

Pääkäyttäjillemme tarkoitetut koulutukset ovat merkittävä osa Neptonin asiakasstrategiaa, jossa tavoitteena on tehostaa ja parantaa asiakaskokemusta ja -viestintää. Koulutusten avulla varmistetaan, että asiakasyrityksessä on yksi tai useampi henkilö, joka tuntee palvelun käytön sekä asiakasyrityksen käyttötavat kuin omat taskunsa.

“Erittäin hyvä koulutus, käytiin tarpeelliset toiminnot tarkasti läpi. Hyvä myös kun voi syventää tietoja seuraavilla tasoilla, ei ole kaikkea ahdettu samaan.”

Vuonna 2021 päätimme kehittää koulutuksia entistäkin suunnitelmallisemmiksi sekä yhteismitallisiksi asiakkaidemme palautteiden perusteella. Koulutukset jaettiin tasoihin ja tasoille rakennettiin osaamista mittaavat testit, joiden perusteella myönnetään tasoa vastaavat sertifioinnit.

“Esitys oli kattava ja tulevaa käyttöä tukeva paketti mitä kaikkea ja miten asioita Neptonilla voidaan tehdä”

”Koulutuksia on järjestetty tämän vuoden tammikuusta lähtien, ja niihin on osallistunut jo lähes 500 tyytyväistä asiakastamme”, palvelupäällikkö Niina Tuominen kertoo.

Olemme koulutusten alusta saakka mitanneet asiakkaidemme tyytyväisyyttä sertifiointikoulutusten käyttökokemukseen ja saaneet erinomaisia tuloksia. Mittarina käytimme Lyytin kehittämää Experience Value Scorea (EVS).

EVS / koulutus

  • Vuorosuunnittelu 67,80
  • Kulta 73,60
  • Hopea 66,25
  • Pronssi 72,60

Uutena käyttäjänä sain hyvän määrän tietoa, kiitos!

Puuttuuko sinulta vielä Nepton-sertifiointi? Pääset ilmoittautumaan tuleviin koulutuksiin täältä.

Lisää lukemista

Webinaari: Nepton News toukokuu 2025

Ilmoittaudu mukaan toukokuun 2025 Nepton News -webinaariin, jossa käymme läpi tärkeimmät vinkit sujuvaa kesälomakautta varten. 

Ratkaisukonsulttina Saarni Neptonilla

Kitin työssä yhdistyy analyyttinen ajattelu, aito asiakasymmärrys ja halu kehittää – niin itseään kuin ympäröivää työyhteisöä.

Palkanlaskenta Neptonin asiakkailla

Toteutimme helmikuussa 2025 asiakkaillemme kyselyn palkanlaskentaprosesseista. Lue koonti kyselyn tuloksista tästä artikkelista.

Neptonin merkittävimmät uudistukset vuonna 2024 

Vuosi 2024 toi mukanaan merkittäviä uudistuksia ja uusia ominaisuuksia Neptonin palveluihin. Tässä artikkelissa esittelemme keskeisimmät parannukset, joilla olemme kehittäneet palveluamme ...