Luottamus lisää työyhteisön tuottavuutta

Jokaisen työyhteisön tulisi pyrkiä luottamuksen lisäämiseen henkilöstön ja työnantajapuolen välillä. Toimivassa työyhteisössä luottamus on kaksisuuntaista; työnantaja luottaa henkilöstöön ja vastavuoroisesti henkilöstö luottaa työnantajaan.

Luottamusta voidaan parantaa monin eri keinoin. Reilut ja oikeudenmukaiset pelisäännöt luovat eväät luottamuksen rakentamiselle. Läpinäkyvyys on kaiken perusta.

Luottamus tarkoittaa työntekijän kannalta sitä, että työpaikan arjessa on mahdollisuus vaikuttaa omaan työhön ja työn tekemisen tapoihin. Motivoitunut työntekijä toimii koko työyhteisön yhteisen päämäärän eteen.

Yhtenä yksinkertaisena toimena voi olla esimerkiksi työajanseurannan helpottaminen ja vastuuttaminen työntekijälle. Mielekkäät työvälineet ja palvelut säästävät aikaa työajanhallinnan prosesseissa.

Nepton Oy tarjoaa digitaalisia työajanseurannan, työvuorosuunnittelun sekä henkilötietojen hallinnan ratkaisuja suomalaisille yrityksille. Yritys auttaa tekemään työstä tuottavampaa ja sen johtamisesta helpompaa.

Mikko Niemi
Avainasiakaspäällikkö

 

 

Lisää lukemista

Nepton yhtenäisti vuorosuunnittelun ja työajanseurannan HUB logisticsilla 

Neptonin avulla työajanseuranta ja työvuorosuunnittelu saatiin yhtenäistettyä kaikissa konsernin yksiköissä, kolmen eri alan työehtosopimuksia noudattavissa tehtävissä.

Saarni Nepton ostaa Abloyn Flexim-työajanseurantajärjestelmän liiketoiminnan

Kaksi merkittävää työaikaratkaisuiden toimijaa Saarni Nepton Oy ja Abloy Oy ovat sopineet liiketoimintakaupasta, jossa Abloyn Flexim Pro/Compact -tuotteen liiketoiminta sekä tuotteen parissa työskentelevä henkilöstö siirtyvät osaksi Saarni Neptonia 1.4.2024 alkaen.

Katso webinaari: Hallitse lomia Neptonissa

Otamme tässä webinaarissa katsauksen keväällä ajankohtaiseen aiheeseen – lomakauden vaihtumiseen. Käymme läpi webinaarissa, miten vuosilomien ansainta Neptonissa toimii.

Tervetuloa Neptonille Mikko Ruoho

Pitkään ohjelmistoalalla työskennellyt Mikko tietää, että paras ratkaisu asiakkaalle löydetään silloin, kun ymmärretään sekä tuotetta että asiakkaan liiketoimintaa.