Nepton on edelleen Suomen suosituin työajanseuranta

Innolink toteutti keväällä 2022 asiakas- ja markkinatutkimuksen, jonka perusteella Nepton on jälleen työajanseurannan markkinajohtaja ja lisäksi tunnetuin palveluntarjoaja työajanhallinnan ratkaisuissa.

Neptonilla on tällä hetkellä 750 asiakasyritystä ja yli 110 000 käyttäjää. Työajanseurannan ratkaisumme on käyttäjämääränsä puolesta Suomen suosituin, ja meillä on myös eniten asiakkaita yli 50 henkeä työllistävissä yrityksissä. Aiomme olla myös jatkossa Suomen suosituin henkilöstöhallinnon palvelu sekä suositelluin kumppani.

Yrityksille on tärkeää mobiilikäyttö sekä liitettävyys muihin järjestelmiin

Markkinatutkimuksessa Innolink haastatteli noin 200 päättäjää yli 50 henkilöä työllistävistä yrityksistä. Vastanneet olivat suurimmalta osin HR- tai palkkahallinnon päättäjiä sekä toimitusjohtajia. Tutkimuksessa ilmeni työajanseurannan tärkeimpien ominaisuuksien olevan työajan kirjaaminen mobiililaitteilla sekä liitettävyys, joissa Nepton onnistui keskimäärin paremmin kuin kilpailijansa. Näiden lisäksi tärkeinä pidettiin esimerkiksi automaattisia TES-tulkintoja, työajan kohdistamista erilaisille projekteille sekä poissaolojen hallintaa.

“Valitsimme Neptonin. Se on monipuolisempi kuin vanha järjestelmämme.”

Nepton oli tutkimuksessa haastateltujen päättäjien eniten harkittu työajanseurannan ratkaisu. 28 % Neptonin asiakkaista on suositellut järjestelmää viimeisen vuoden aikana, kun kyselyyn vastanneista muiden yritysten asiakkaista työajanhallinnan järjestelmää oli suositellut keskimäärin 9 %.

“Erittäin positiivinen mielikuva sekä kokemus.”

Nykyiset asiakkaat tyytyväisiä helppokäyttöisyyteen

Asiakastutkimuksessa Innolink haastatteli 109 Neptonin nykyistä asiakasta. Asiakkaidemme tyytyväisyys työajanseurannan ratkaisuun on suositteluasteen tavoin hyvällä tasolla. Onnistuimme erityisesti helppokäyttöisyyden, liitettävyyden ja työajan kohdistamisen osalta. Kiitosta sai myös työajan kirjauksen helppous mobiililaitteella.

“Työajanseuranta ja myös lomalaskelmien täytön näppäryys. Kokonaisvaltainen seuranta myös kätevä ja pystyy puuttumaan ja seuraamaan kaikkea.”

Asiakkaidemme keskuudessa Nepton tunnetaan kehittyvänä ja luotettavana yhteistyökumppanina, joka ratkaisee muuttuvat tarpeet asiantuntevan henkilöstön avulla. Saimme tutkimuksesta erittäin hyviä kehitysehdotuksia koskien asiakasviestintää, ja tulemmekin panostamaan siihen jatkossa esimerkiksi Nepton News -verkkotapahtuman avulla. Lisäksi saimme myös muita loistavia kehitysideoita, joita tulemme hyödyntämään palvelumme laadun parantamiseksi myös jatkossa.


Lue lisää ja liity Suomen suosituimman työajanseurannan tyytyväiseksi asiakkaaksi!

Lisää lukemista

Etsimme Key Partner Manageria

Haluatko mukaan suomalaiseen kasvuyritykseen, jonka edistykselliset SaaS-ratkaisut tehostavat jo 750 asiakasyrityksen henkilöstöhallintoa? Palveluihimme kuuluvat Työajanseuranta, HR-ratkaisu, työvuorosuunnittelu sekä palkat. Näistä …

Näin varmistat riittävän tietosuojan ja tietoturvan

Tietoturva ja tietosuoja ovat nykyään kaiken toiminnan keskiössä. Yritysten ja organisaatioiden vastuulla on huolehtia siitä, että heidän käyttämänsä ratkaisut ovat …

Kun mahdottomasta tuli mahdollista – ja kuinka siitä selvittiin?

”Ei tällaista voi tapahtua.” ”Tällaista ei ole tapahtunut ikinä ennen.” ”En ole 30-vuotisen IT-urani aikana kuullut tällaisesta, saati että olisin …

We’re looking for talented software developers

We’re looking for .NET and PHP DEVELOPERS. for Nepton! Are you an experienced developer? Could we be the perfect match?