Nepton on edelleen Suomen suosituin työajanseuranta

Innolink toteutti keväällä 2022 asiakas- ja markkinatutkimuksen, jonka perusteella Nepton on jälleen työajanseurannan markkinajohtaja ja lisäksi tunnetuin palveluntarjoaja työajanhallinnan ratkaisuissa.

Neptonilla on tällä hetkellä 750 asiakasyritystä ja yli 110 000 käyttäjää. Työajanseurannan ratkaisumme on käyttäjämääränsä puolesta Suomen suosituin, ja meillä on myös eniten asiakkaita yli 50 henkeä työllistävissä yrityksissä. Aiomme olla myös jatkossa Suomen suosituin henkilöstöhallinnon palvelu sekä suositelluin kumppani.

Yrityksille on tärkeää mobiilikäyttö sekä liitettävyys muihin järjestelmiin

Markkinatutkimuksessa Innolink haastatteli noin 200 päättäjää yli 50 henkilöä työllistävistä yrityksistä. Vastanneet olivat suurimmalta osin HR- tai palkkahallinnon päättäjiä sekä toimitusjohtajia. Tutkimuksessa ilmeni työajanseurannan tärkeimpien ominaisuuksien olevan työajan kirjaaminen mobiililaitteilla sekä liitettävyys, joissa Nepton onnistui keskimäärin paremmin kuin kilpailijansa. Näiden lisäksi tärkeinä pidettiin esimerkiksi automaattisia TES-tulkintoja, työajan kohdistamista erilaisille projekteille sekä poissaolojen hallintaa.

“Valitsimme Neptonin. Se on monipuolisempi kuin vanha järjestelmämme.”

Nepton oli tutkimuksessa haastateltujen päättäjien eniten harkittu työajanseurannan ratkaisu. 28 % Neptonin asiakkaista on suositellut järjestelmää viimeisen vuoden aikana, kun kyselyyn vastanneista muiden yritysten asiakkaista työajanhallinnan järjestelmää oli suositellut keskimäärin 9 %.

“Erittäin positiivinen mielikuva sekä kokemus.”

Nykyiset asiakkaat tyytyväisiä helppokäyttöisyyteen

Asiakastutkimuksessa Innolink haastatteli 109 Neptonin nykyistä asiakasta. Asiakkaidemme tyytyväisyys työajanseurannan ratkaisuun on suositteluasteen tavoin hyvällä tasolla. Onnistuimme erityisesti helppokäyttöisyyden, liitettävyyden ja työajan kohdistamisen osalta. Kiitosta sai myös työajan kirjauksen helppous mobiililaitteella.

“Työajanseuranta ja myös lomalaskelmien täytön näppäryys. Kokonaisvaltainen seuranta myös kätevä ja pystyy puuttumaan ja seuraamaan kaikkea.”

Asiakkaidemme keskuudessa Nepton tunnetaan kehittyvänä ja luotettavana yhteistyökumppanina, joka ratkaisee muuttuvat tarpeet asiantuntevan henkilöstön avulla. Saimme tutkimuksesta erittäin hyviä kehitysehdotuksia koskien asiakasviestintää, ja tulemmekin panostamaan siihen jatkossa esimerkiksi Nepton News -verkkotapahtuman avulla. Lisäksi saimme myös muita loistavia kehitysideoita, joita tulemme hyödyntämään palvelumme laadun parantamiseksi myös jatkossa.


Lue lisää ja liity Suomen suosituimman työajanseurannan tyytyväiseksi asiakkaaksi!

Lisää lukemista

Katso webinaari: Hallitse lomia Neptonissa

Otamme tässä webinaarissa katsauksen keväällä ajankohtaiseen aiheeseen – lomakauden vaihtumiseen. Käymme läpi webinaarissa, miten vuosilomien ansainta Neptonissa toimii.

Tervetuloa Neptonille Mikko Ruoho

Pitkään ohjelmistoalalla työskennellyt Mikko tietää, että paras ratkaisu asiakkaalle löydetään silloin, kun ymmärretään sekä tuotetta että asiakkaan liiketoimintaa.

Nepton Asiantuntijapäivä keräsi jopa 70 osallistujaa

Neptonin ensimmäistä Asiantuntijapäivää vietettiin 19.1.2024 hotelli Valossa, Helsingissä. Asiantuntijapäivään oli kutsuttu Neptonin jälleenmyyjiä sekä luotettuja kumppaneita, jotka työskentelevät helpomman henkilöstöhallinnon ja sujuvamman arjen asiantuntijoina omissa yrityksissään.

Katso tallenne: joulukuun Nepton News

Lähetys tarjoaa kattavan katsauksen Neptonin tuotekehityksen kuulumisiin sekä käsittelee ajankohtaisia aiheita Neptonin käytön näkökulmasta.