Myynnin eväät -kumppanikoulutus Espoossa 23.5.2017

Neptonin intohimona on tehdä työstä parempaa ja tuottavampaa. Haluamme olla maailman paras työajanhallinnan ratkaisu. Neptonille on kunnia-asia, että kumppaneillamme on paras mahdollinen tietämys ja osaaminen ratkaisustamme.

Järjestämme ensimmäistä kertaa kumppaneillemme tarkoitetun Myynnin eväät -koulutuksen. Koulutuksessa käymme läpi Nepton-ratkaisun ja sen tarjoamat mahdollisuudet, tarkastelemme asiakkaiden tapoja käyttää palvelua sekä annamme käytännön vinkkejä myyntityötä varten.

  • Aika: tiistaina 23.5.2017 klo 8.30-12.00
  • Paikka: Derby Business Park, Tarvonsalmenkatu 15, 02600 Espoo

Koulutus on avoin kaikille kumppaneillemme ja maksuton. Ilmoittaudu koulutukseen 12.5.2017 mennessä osoitteeseen elina.montonen@nepton.fi. Lisätietoja koulutuksesta saat kumppanuuspäällikkö Elina Montoselta, puh. +358 40 509 7626.

P.S. Koulutamme kumppaneitamme myös syksyllä 2017! Jos et siis pääse tämän kevään koulutukseen, olet tervetullut kouluttautumaan syksyllä. Myynnin eväät -koulutuksen lisäksi järjestämme syksyllä myös käyttöönottokoulutusta. Seuraa ilmoitteluamme!

Lisää lukemista

Nepton yhtenäisti vuorosuunnittelun ja työajanseurannan HUB logisticsilla 

Neptonin avulla työajanseuranta ja työvuorosuunnittelu saatiin yhtenäistettyä kaikissa konsernin yksiköissä, kolmen eri alan työehtosopimuksia noudattavissa tehtävissä.

Saarni Nepton ostaa Abloyn Flexim-työajanseurantajärjestelmän liiketoiminnan

Kaksi merkittävää työaikaratkaisuiden toimijaa Saarni Nepton Oy ja Abloy Oy ovat sopineet liiketoimintakaupasta, jossa Abloyn Flexim Pro/Compact -tuotteen liiketoiminta sekä tuotteen parissa työskentelevä henkilöstö siirtyvät osaksi Saarni Neptonia 1.4.2024 alkaen.

Katso webinaari: Hallitse lomia Neptonissa

Otamme tässä webinaarissa katsauksen keväällä ajankohtaiseen aiheeseen – lomakauden vaihtumiseen. Käymme läpi webinaarissa, miten vuosilomien ansainta Neptonissa toimii.

Tervetuloa Neptonille Mikko Ruoho

Pitkään ohjelmistoalalla työskennellyt Mikko tietää, että paras ratkaisu asiakkaalle löydetään silloin, kun ymmärretään sekä tuotetta että asiakkaan liiketoimintaa.