Nepton EasyHR on helppokäyttöinen, turvallinen ja edullinen HR-ohjelmisto PK-yrityksille

GDPR-vaatimukset täyttävä Nepton on turvallinen ja helppokäyttöinen pilvipalvelu, missä kaikki yrityksen henkilöstöön liittyvä tieto on turvallisesti yhdessä paikassa.

Nepton EasyHR on niin helppokäyttöinen henkilöstörekisteri, että sen voi ottaa käyttöön jopa yhdessä päivässä ilman aiempaa kokemusta HR-järjestelmistä.
Henkilötietojen lisääminen onnistuu tietokoneella tai kännykällä tai ne voidaan tuoda suoraan Excelistä. Palveluun voi lisätä oikeastaan mitä tahansa tiedostoja aina työsopimuksista kehityskeskusteluihin.

Työntekijä pystyy itse tarkistamaan, lisäämään ja korjaamaan omia tietojaan. Johdolla ja hallinnolla on selkeä kuva koko yrityksen henkilöstöstä ja työsuhteeseen liittyvät dokumentit ja raportit ovat hetkessä saatavilla. Ennen kaikkea he voivat olla varmoja siitä, että yrityksen henkilöstöön liittyvä tärkeä data on ajan tasalla ja varmassa tallessa yhdessä paikassa.

 

Tulosta esite, lue lisää ja katso hinta!

Ota yhteyttä myyntitiimiimme 

Lisää lukemista

Katso tallenne: joulukuun Nepton News

Lähetys tarjoaa kattavan katsauksen Neptonin tuotekehityksen kuulumisiin sekä käsittelee ajankohtaisia aiheita Neptonin käytön näkökulmasta.

Teollisuusuutiset: Neptonilta moderni ratkaisu työajan ja vuorokiertojen hallintaan

Neptonin ratkaisussa vuorokierron mallintaminen ja muutosten tekeminen on helppoa. Työntekijä näkee työvuoronsa ja kertymänsä reaaliajassa.

Nepton henkilöstöpäivä

Saarni Neptonilla aihetta juhlaan

Saarni Neptonilla on tänä vuonna ollut aihetta juhlaan huimasti kasvaneen käyttäjämäärän, uusien ominaisuuksien ja uusien kollegoiden vuoksi. Tässä artikkelissa kerromme kuluneen vuoden 2023 kohokohdista.

Nepton panostaa riskienhallintaan: Näin varmistat asiakkaiden tietojen turvallisuuden

Hallitsemme riskejä turvataksemme liiketoiminnan jatkuvuuden. Erityisesti pilvipalveluiden käytössä on tärkeää tunnistaa ja hallita riskejä.