Nepton EasyHR on helppokäyttöinen, turvallinen ja edullinen HR-ohjelmisto PK-yrityksille

GDPR-vaatimukset täyttävä Nepton on turvallinen ja helppokäyttöinen pilvipalvelu, missä kaikki yrityksen henkilöstöön liittyvä tieto on turvallisesti yhdessä paikassa.

Nepton EasyHR on niin helppokäyttöinen henkilöstörekisteri, että sen voi ottaa käyttöön jopa yhdessä päivässä ilman aiempaa kokemusta HR-järjestelmistä.
Henkilötietojen lisääminen onnistuu tietokoneella tai kännykällä tai ne voidaan tuoda suoraan Excelistä. Palveluun voi lisätä oikeastaan mitä tahansa tiedostoja aina työsopimuksista kehityskeskusteluihin.

Työntekijä pystyy itse tarkistamaan, lisäämään ja korjaamaan omia tietojaan. Johdolla ja hallinnolla on selkeä kuva koko yrityksen henkilöstöstä ja työsuhteeseen liittyvät dokumentit ja raportit ovat hetkessä saatavilla. Ennen kaikkea he voivat olla varmoja siitä, että yrityksen henkilöstöön liittyvä tärkeä data on ajan tasalla ja varmassa tallessa yhdessä paikassa.

 

Tulosta esite, lue lisää ja katso hinta!

Ota yhteyttä myyntitiimiimme 

Lisää lukemista

Nepton Touch työaikapäätteitä päivitetty

Nepton Touch työaikapääte toimivat nyt testatusti PoE+ standardin kanssa.

Työajanseuranta: Ostajan opas

Lataa täältä Työajanseuranta: Ostajan opas. Oppaasta löydät ohjeet mm. työajanseurannan tarpeiden kartoittamiseen ja uudistamiseen.

Katso tallenne: Nepton News 2/2023

Katso alta tallenne Nepton Newsista, joka pidettiin keskiviikkona 10.5. klo 09-09.30. Lähetyksessä asiaa Neptonin toimintaan ja palveluun tulleista uudistuksista sekä …

Digitaalinen oppimisympäristö Priima nyt Neptonissa

Löydät jatkossa Neptonista mutkattoman oppimisympäristön Priiman.