Neptonin asiakaspalvelussa asiakkaat tunnetaan

Kun uusi asiakas ottaa Neptonin työajanhallinnan ratkaisun käyttöön, siirtyy pallo projektipäällikkön toteuttaman käyttöönottoprojektin jälkeen asiakaspalvelutiimille.

Neptonin asiakaspalvelutiimissä palvelun käyttäjiä auttaa tällä hetkellä kolme asiantuntijaa – Mirka, Ville ja Yrjö – joiden intohimona on löytää asiakkaille parhaat mahdolliset ratkaisut heidän yksilöllisiin tarpeisiin. Tiimiä vahvistaa palvelujohtaja Kiti, joka toimii tiimin sekä asiakkaiden tukena ja apuna. Neptonin asiakasmäärä on voimakkaassa kasvussa ja lisäkäsiparin rekrytointi asiakaspalvelutiimiin on parhaillaan käynnissä.

 

Edessä Mirka ja Yrjö, takana Ville ja Kiti.

 

Asiakaspalvelun asiantuntijoilla on vankka kokemus taloushallinnosta, asiakaspalvelusta ja IT-alalta. Tiimissä hyödynnetään henkilökunnan erikoisosaamisia – yksi osaa rakentaa päteviä SQL-lausekkeita ja toinen on taas elementissään, kun pääsee asiakkaan luokse pääkäyttäjäkoulutusta vetämään. Jokainen oppii joka päivä lisää ja ottaa asiakkaiden mielenkiintoiset kysymykset hihat käärien vastaan.

 

 

 

 

Asiakaspalvelu palvelee puhelimitse ja sähköpostitse. Tiimillä on sekä sisäiset, että ulkoiset vasteaikatavoitteet, joiden toteutumisesta tiimi huolehtii yhdessä palvelujohtajan kanssa. Huolellisesti suunnitellut prosessit takaavat, että vasteajat toteutuvat ja asiakkaat saavat vastauksen ja tarvitsemansa avun sovitussa aikataulussa.

Neptonin asiakkaat toimivat laajasti eri aloilla ja edustavat kukin omanlaistaan organisaatiota joten on tärkeää, että asiantuntijat tuntevat asiakkaat, heidän toimialansa sekä organisaation. Päivät asiakaspalvelussa ovat vaihtelevia ja eteen saattaa tulla hyvinkin erilaisia tilanteita.

 

Yleisimmät asiakaspalvelun kohtaamat kysymykset liittyvät työajan laskentaan ja sen tulkintaan. Miksi ylityökertymää kertyy sen verran, kun kertyy? Henkilön laskenta muuttuu tiettynä ajankohtana, miten tulee toimia? Paljon nousee myös keskustelua liittyen asiakkaan tiettyyn tarpeeseen. Asiakas haluaisi muuttaa toimintatapaa tai laskentamallia, miten tulisi toimia? Erilaisia kysymyksiä vastaanotetaan muutamia kymmeniä päivittäin. Asiakaspalvelu neuvoo, antaa hyviä vinkkejä ja kertoo opittuja parhaita käytäntöjä asiakkaiden tarpeiden ratkaisuun.

Asiakaspalvelu tekee tiivistä yhteistyötä Neptonin muiden tiimien kanssa. Järjestelmäkehitys on tukena, kun ratkotaan teknisiä tilanteita. Kun projektipäälliköillä on meneillään uusien asiakkaiden käyttöönottoprojekteja, on asiakaspalvelu usein näissä mukana. Asiakaspalvelu toimii koko talon apuna ja tukena erilaisissa tilanteissa. Neptonilla yhteen hiileen puhaltaminen asiakkaiden auttamiseksi ja palvelukokonaisuuden tekeminen asiakkaalle vaivattomaksi on koko liiketoiminnan kärki.

Neptonin asiakaspalvelu palvelee arkisin 08-16. Tiimin tavoittaa sähköpostitse asiakaspalvelu@nepton.fi tai soittamalla 09 4177 0700.

 

Lisää lukemista

Webinaari: Nepton News joulukuu 2024

Tervetuloa mukaan vuoden viimeiseen Nepton News -webinaariin, jossa käymme läpi kuluneen vuoden kohokohdat ja suuntaamme katseet tulevaan!

Webinaari: Korjaa palkanlaskennan kipupisteet

Sukelsimme marraskuussa 2024 järjestämässämme webinaarissa palkanlaskennan maailmaan ja sen yleisimpiin kipupisteisiin.

Työajanhallinnalla on merkittävä vaikutus palkanlaskentaan

Työajanseurannastaan tunnettu Saarni Nepton on tuonut palkanlaskennan osaksi henkilöstöhallinnon SaaS-palveluaan. Nepton yhdistää jatkossa kaikki työsuhteisiin, vuorosuunnitteluun, työaikaan, palkanlaskentaan, henkilöstökyselyihin ja perehdyttämiseen liittyvät toiminnot yhteen helppokäyttöiseen pilvipalveluun.

Nepton järjesti jälleen menestyksekkään Asiantuntijapäivän

Asiantuntijapäivä kasvatti suosiotaan entisestään ja tällä kertaa tapahtumaan osallistui lähes 80 Neptonin jälleenmyyjää ja muita kumppaneita, joiden yhteisenä tavoitteena on tarjota parempia ratkaisuja henkilöstöhallinnan parissa työskenteleville.