Suomen suosituin työajanseuranta

nepton työajanseuranta on suomen suosituin

Neptonilla on tällä hetkellä yli 500 asiakasyritystä ja lähes 80 000 käyttäjää. Olemme käyttäjämäärällä mitattuna Suomen suosituin työajanseuranta ja meillä on myös eniten asiakkaita yli 50 henkeä työllistävistä yrityksistä.


Päivitimme strategiaamme vuoden 2019 alussa yhdessä henkilöstömme kanssa. Tuloksena saimme vision, jossa olemme ”Suositelluin henkilöstöhallinnon palvelu” sekä ”Paras kumppani”. Tunnistimme ja sovimme tiimeittäin tärkeimmiksi kehityshankkeiksi vision saavuttamiseen asiakkuuksista huolehtimisen, palvelun käyttökokemuksen kehittämisen ja viestinnän parantamisen.

Tänä keväänä teimme tutkimuksen liittyen Neptonin brändimielikuvaan sekä tunnettuuteen koskien työajanseurannan palvelua. Innolinkin toteuttamassa tutkimuksessa haastateltiin 200 päättäjää yli 50 henkilöä työllistävistä yrityksestä. Päättäjät olivat suurimmalta osin HR- tai palkkahallinnon päättäjiä sekä toimitusjohtajia.

Tutkimuksen tuloksien perusteella olemme oikealla polulla visiotamme kohti. Nepton on markkinajohtaja tutkituissa segmenteissä ja lisäksi olemme tunnetuin ja harkituin palveluntarjoaja työajanseurannan ratkaisuissa.

Kehitämme palveluamme jatkuvasti

Haluamme olla jatkossa suosituin ja suositelluin myös pk-yrityksissä. Siksi kehitimme tänä keväänä työajanseurannastamme yksinkertaistetun version, jonka saa maksuttomalla käyttöönotolla toimintaan jopa yhdessä päivässä.

Vakioitu Nepton Työajanseuranta Pro on kohdistettu erityisesti niille yrityksille, jotka tarvitsevat helppoa ratkaisua etätyön ja liikkuvan työn hallinnoimiseen työaikalain mukaisella tulkinnalla. Eli tähän versioon ei kuulu esimerkiksi TES- ja paikalliset tulkinnat tai liittymät muihin järjestelmiin, jotka on mahdollista lisätä palveluun myöhemmin laajemmassa käyttöönotossa.

Työajanhallinta ja tiedolla johtaminen

Meille Neptonissa on tärkeintä olla mukana auttamassa asiakasyrityksiämme. Hyvät työkalut sekä ajantasaisella tiedolla johtaminen lisäävät organisaation joustavuutta ja tuottavuutta. Oikein toteutettu työajanhallinta mahdollistaa tiedolla johtamisen – kun organisaatiossa tiedetään reaaliaikaisesti missä, milloin ja minkä parissa työntekijät työskentelevät, voidaan työtä suunnitella ja hallinnoida tehokkaasti.

Terveisin,

Jukka Kivistö
toimitusjohtaja, perustaja
Nepton Oy

 


Uutuus: nopean käyttöönoton työajanseuranta erityisesti etätyöhön. Lue lisää aiheesta

Lisää lukemista

Alisa Pankki tehostaa työajanhallintaa Neptonin avulla  

lisa Pankki päätti ottaa käyttöön Neptonin työajanseurantajärjestelmän parantaakseen työnajanhallintaa ja sujuvoittaakseen palkanlaskentaprosessejaan.

Neptonin tarina

Nepton sai alkunsa 1. lokakuuta 2000, kun aiemmin ICT-alan konsulttina itsensä työllistänyt Jukka Kivistö perusti yrityksen.

Nepton mukana Tili- ja veropäivillä 20.–21.1.2025

Nepton on mukana taloushallinnon sekä palkka-​​ ja henkilöstöhallinnon asiantuntijoiden vuoden ykköstapahtumassa.

Webinaari: Nepton News joulukuu 2024

Katso vuoden 2024 viimeisen Nepton News -webinaarin nauhoite, jossa käymme läpi kuluneen vuoden kohokohdat ja suuntaamme katseet tulevaan!