Parempaa liiketoimintaa modernin työajanhallinnan avulla

Kategoriat:
Näkökulma / Uutiset / Yleinen

Kun yrityksessäsi on työajanhallinta laitettu kuntoon modernin pilvipalvelun avulla (ja mielellään integroituna muihin järjestelmiin) on aika nauttia tuloksista. Nyt liiketoimintaa voi johtaa tiedon avulla, henkilöstöhallinto on helpompaa ja samalla myös työhyvinvointi paranee.

AJAN JA KUSTANNUSTEN SÄÄSTÄMINEN
Laadukkaampi työajan kirjaamisen ja käsittelyn prosessi sekä virheiden vähentyminen säästävät aikaa ja pienentävät kustannuksia. Poissaolot käsitellään samassa paikassa työaikatiedon kanssa.

TYÖNTEKIJÖIDEN TYYTYVÄISYYDEN LISÄÄMINEN
Sujuva ja helposti omaksuttava palvelu yhdistettynä läpinäkyvyyteen sekä omiin työaikoihin ja vapaisiin vaikuttamiseen parantaa merkittävästi henkilöstön työhyvinvointia.

TIEDOLLA JOHTAMISEN MAHDOLLISTAMINEN
Ajantasainen ja läpinäkyvä, työntekijöiden itsensä päivittämä tieto, kohdistaminen projekteille sekä laaja raportointi auttavat ohjaamaan liiketoimintaa todellisiin lukuihin perustuen.

LAKIEN JA SOPIMUSTEN MUKAINEN TOIMINTA
Työaikalaki, työehtosopimuykset ja muu säätely on huomioitu valmiiksi palvelussa ja tulkinnat toimivat automaattisesti. Kaikkea henkilöstötietoa voi käsitellä turvallisesti yhdessä paikassa.

LAAJENNATTAVUUS LIIKETOIMINNAN KEHITTYESSÄ
Moderni pilvipalvelu laajenee liiketoiminnan kasvaessa ja tarjoaa arvoa myös tulevaisuudessa. Palvelua voi hyödyntää laajemmin myös HR-järjestelmänä, vuorosuunnittelussa ja matkalaskuissa.

PARHAAT TYÖKALUT KÄYTÖSSÄ LIITTYMIEN AVULLA
Vakioidut liittymät muihin käytössä oleviin toiminnanohjauksen ja henkilöstöhallinnon best-of-breed -palveluihin mahdollistaa tehokkaan toiminnan ja tiedon siirron muihin käyttötarkoituksiin.

Lue milloin on oikea aika vaihtaa nykyinen työajanhallinnan ratkaisu uuteen


”Integraatio säästää henkilöstöhallinnon aikaa ja isossa kuvassa se mahdollistaa myös tiedolla johtamisen.” – Jarkko Sanisalo, henkilöstöpäällikkö, Kuntien Tiera Oy Lue asiakastarina >>

”Yrittäjän näkökulmasta on tärkeää, että saamme Neptonilta HR-asiantuntijuutta ja ymmärrystä työaikalain vaatimuksista.” – Teija Sääksmäki, myyntijohtaja, E.Ahström Lue asiakastarina >>

”Nepton on helppokäyttöinen, kevyt ottaa myös työntekijöille käyttöön, ja sitä pystyy käyttämään kännykän kautta ja myös päätteeltä.” – Eva-Stiina Lavikainen, Head of HR, Technopolis Lue asiakastarina >>



Kannettava, tabletti, ja mobiili työajanseuranta

Nepton on Suomen suosituin työajanhallinnan ratkaisu – meillä on jo yli 100 000 käyttäjää 650 asiakasyrityksessä. Jos haluat kuulla lisää, ota yhteyttä suoraan asiantuntijoihimme 09 4177 0777 tai myynti@nepton.fi tai varaa 15 minuutin etäesittely.


Tutustu Suomen suosituimpaan työajanseurantaan