Asiakas- ja työntekijäkokemukset Neptonin voimavaroina

Neptonin jo traditioksi muodostunut kesämatka suuntautui tänä vuonna Riikaan. Vietimme kolme päivää yhdessä nauttien kesäisen kaupungin tarjonnasta. Istuimme alas pienryhmissä pohtimaan asioita, kuten miksi meistä on kiva tulla aamulla töihin konttorillemme ja mikä tekee Neptonista työpaikan, mitä voisit suositella.

Neptonilaiset kokivat, että meillä on helppo hengittää ja jokainen saa olla oma itsensä. Työvälineet, tilat ja edut koettiin erinomaisiksi. Kiitosta sai myös matala hierarkia, mahdollisuus vaihteleviin työtehtäviin ja oppimiseen sekä avoimuus. Positiivisena ja työyhteisöä yhteen hitsaavana tekijänä koettiin aktiviteetit, joita henkilökuntamme on ideoinut ja järjestänyt; liikunnalliset power brunchit, lan partyt sekä yhteiset illanvietot. Yhdessä tekemisen meininki nousi esiin merkittävästi ja se, että saamme työskennellä maailman parhaan työajanhallinnan palvelun parissa sitä kehittäen vieläkin asiakkaidemme tarpeita paremmin palvelevaksi.

Asiakaskokemuksia läpi käydessämme esiin nousee työntekijöidemme yhteinen tavoite kehittää jo erinomaista palveluamme vieläkin paremmaksi. Asiakkaamme kokevat, että Nepton on helppo, kattava ja koko ajan kehittyvä palvelu. Neptonin on koettu tehostavan merkittävästi asiakasorganisaation toimintaa sekä säästävän aikaa ja kustannuksia. Asiakkaamme näkevät Neptonin enemmän kuin pelkkänä ohjelmistona; olemme kumppani jonka kanssa toimiminen on vaivatonta.

Ilman tyytyväisiä asiakkaita ja työntekijöitä ei olisi Neptonia. Nämä kaksi tekijää ovat tärkeimmät voimavaramme ja on hienoa kuulla, että olemme yrityksemme johdossa onnistuneet luotsaamaan Neptonia niin, että kokemukset meistä työpaikkana ja palveluntarjoajana ovat näin positiiviset!

Osallistumme 5-6.9 Helsingin Messukeskuksessa järjestettävään Esimies&Henkilöstö-tapahtumaan.

Toivon, että pääset mukaan tutustumaan Neptoniin yrityksenä ja palveluna. Neptonin messuosastolla 3k50 on esitteillä maailman paras mobiilisti toimiva työajanhallinnan ratkaisu, jota käyttää jo yli tyytyväistä 50.000 henkilöä päivittäin. Palvelumme on toimialasta riippumaton ja soveltuu yrityksille, kunnille, valtiolle, yhdistyksiin ja eri tyyppisille organisaatioille. Osastollamme päivystää tietenkin iloinen ja osaava joukko neptonilaisia valmiina kertomaan, kuinka me voimme auttaa sinun yritystäsi työajanhallinnan asioissa. Paikan päällä myös arvonta, jossa voit voittaa palvelumme organisaatiosi käyttöön vuodeksi!

Laita viestiä myyntitiimillemme myynti@nepton.fi jos haluat varata ennakkoon tapaamisen messuilla asiantuntijamme kanssa. Tapahtumaan rekisteröitymään pääset suoraan klikkaamalla kuvaketta alla.

Nähdään messuilla!

Terveisin Jukka Kivistö, toimitusjohtaja

 

Lisää lukemista

Webinaari: Työajanseuranta – miksi ja miten se kannattaa uudistaa?

Useampi markkinoilla oleva työajanseurannan ratkaisu lähestyy käyttöajan loppua ja tämä herättää kysymyksiä uuden järjestelmän valinnasta sekä siirtymäprosessista. Tämä webinaari tarjoaa …

Webinaari: Tehosta työtä HR:ssä järjestelmiä integroimalla – Mahdollista saumaton tiedonkulku

Tervetuloa kuulemaan webinaariin kuinka voit tehostaa organisaationne toimintaa yhdistämällä eri järjestelmiä!

Nepton yhtenäisti vuorosuunnittelun ja työajanseurannan HUB logisticsilla 

Neptonin avulla työajanseuranta ja työvuorosuunnittelu saatiin yhtenäistettyä kaikissa konsernin yksiköissä, kolmen eri alan työehtosopimuksia noudattavissa tehtävissä.

Saarni Nepton ostaa Abloyn Flexim-työajanseurantajärjestelmän liiketoiminnan

Kaksi merkittävää työaikaratkaisuiden toimijaa Saarni Nepton Oy ja Abloy Oy ovat sopineet liiketoimintakaupasta, jossa Abloyn Flexim Pro/Compact -tuotteen liiketoiminta sekä tuotteen parissa työskentelevä henkilöstö siirtyvät osaksi Saarni Neptonia 1.4.2024 alkaen.