Nepton EasyHR on helppokäyttöinen, turvallinen ja edullinen HR-ohjelmisto PK-yrityksille

GDPR-vaatimukset täyttävä Nepton on turvallinen ja helppokäyttöinen pilvipalvelu, missä kaikki yrityksen henkilöstöön liittyvä tieto on turvallisesti yhdessä paikassa.

Nepton EasyHR on niin helppokäyttöinen henkilöstörekisteri, että sen voi ottaa käyttöön jopa yhdessä päivässä ilman aiempaa kokemusta HR-järjestelmistä.
Henkilötietojen lisääminen onnistuu tietokoneella tai kännykällä tai ne voidaan tuoda suoraan Excelistä. Palveluun voi lisätä oikeastaan mitä tahansa tiedostoja aina työsopimuksista kehityskeskusteluihin.

Työntekijä pystyy itse tarkistamaan, lisäämään ja korjaamaan omia tietojaan. Johdolla ja hallinnolla on selkeä kuva koko yrityksen henkilöstöstä ja työsuhteeseen liittyvät dokumentit ja raportit ovat hetkessä saatavilla. Ennen kaikkea he voivat olla varmoja siitä, että yrityksen henkilöstöön liittyvä tärkeä data on ajan tasalla ja varmassa tallessa yhdessä paikassa.

 

Tulosta esite, lue lisää ja katso hinta!

Ota yhteyttä myyntitiimiimme 

Lisää lukemista

Webinaari: Nepton News toukokuu 2025

Ilmoittaudu mukaan toukokuun 2025 Nepton News -webinaariin, jossa käymme läpi tärkeimmät vinkit sujuvaa kesälomakautta varten. 

Ratkaisukonsulttina Saarni Neptonilla

Kitin työssä yhdistyy analyyttinen ajattelu, aito asiakasymmärrys ja halu kehittää – niin itseään kuin ympäröivää työyhteisöä.

Palkanlaskenta Neptonin asiakkailla

Toteutimme helmikuussa 2025 asiakkaillemme kyselyn palkanlaskentaprosesseista. Lue koonti kyselyn tuloksista tästä artikkelista.

Neptonin merkittävimmät uudistukset vuonna 2024 

Vuosi 2024 toi mukanaan merkittäviä uudistuksia ja uusia ominaisuuksia Neptonin palveluihin. Tässä artikkelissa esittelemme keskeisimmät parannukset, joilla olemme kehittäneet palveluamme ...