Neptonin uusi mobiilikäyttöliittymä on selkeä, monipuolinen ja helppokäyttöinen. Työntekijä tarkastaa nopeasti omat työvuoronsa, tekee työmerkinnät sekä korjaa virheelliset ja unohtuneet tapahtumat. Säästynyt aika lisää yrityksen tuottavuutta ja työhyvinvointia.
Esimerkiksi suunnitellun työvuoron ajankohdan tarkistamiseen ja vuoroon saavuttaessa työajan kirjaamisen aloittamiseen menee aikaa omalla kännykällä ainoastaan muutama sekunti!
Älykästä työvuorosuunnittelua
Monipuolisen, mutta selkeän näkymän avulla suunnittelija pystyy hoitamaan työvuorosuunnittelun tehtävät nopeasti ja tehokkaasti. Tieto suunnitelluista samoin kuin tehdyistä työvuoroista välittyy niin työntekijöille, esimiehille kuin palkanlaskentaan. Suunnittelija voi suunnitella myös avoimia työvuoroja, joista työntekijät voivat valita itselleen sopivat vuorot.
Poista manuaaliset välivaiheet työvuorosuunnittelusta aina palkanlaskentaan asti
Nepton-kokonaisratkaisulla hallitset yhdellä ja samalla ohjelmistolla työntekijätietoja, vuoro- ja tehtävänsuunnittelun ja työajanseurannan, TES-tulkinnan ja raportoinnin. Integroimalla Nepton-ratkaisun yrityksesi muihin tietojärjestelmiin, saat saumattoman palvelukokonaisuuden, joka tukee liiketoimintaasi kokonaisvaltaisesti.