Nepton on myllännyt menneen syksyn ja alkutalven 2016 aikana brändiään, digitaalisia kanaviaan ja markkinointiaan.
Työn tavoitteena on tehdä Neptonista maamme halutuin työajanhallinnan palveluyritys asiakkaille ja uusille lahjakkaille tekijöille, kiihdyttää Neptonin kasvua sekä haastaa ja herättää keskustelua työn muutoksesta ja digitalisaation tarjoamista mahdollisuuksista työn parempaan hallintaan ja johtamiseen.
”Nepton on kasvanut ja pärjännyt hyvin viime vuosina. Osaaminen, tuotteet ja palvelumme ovatkin hyvässä kunnossa ja kehittyvät jatkuvasti, mutta itsestämme ja näkemyksistämme emme ole juuri ääntä pitäneet. Jatkossa haluamme olla näkyvämmin esillä ja kertoa mihin uskomme, millaisia hyötyjä asiakkaille tarjoamme ja keitä me neptonilaiset oikein olemme.
Tehdyn uudistustyön tärkeimpänä tavoitteena ei kuitenkaan ole oman häntämme nostaminen, vaan näkemyksiemme ja apumme jakaminen kaikille työn muutoksesta ja digitalisaation työajanhallinnalle tarjoamista mahdollisuuksista ja ratkaisuista kiinnostuneille.
Punaisena lankana viestinnässämme ja kommunikaatiossamme ei tule siksi olemaan ”katsokaa meitä, olemme hyviä” vaan ”tässä on näkemyksiämme, apuja ja vinkkejämme digitaaliseen työajanhallintaan, olkaa hyvä!”.
Keskeisenä osana uudistustyötä päivitettiin myös Neptonin missio (yrityksen olemassaolon tarkoitus) sekä asiakaslupauksemme (hyöty jonka yrityksen asiakas saa).
Ne kuuluvat jatkossa seuraavasti:
”Intohimomme on tehdä työstä parempaa ja tuottavampaa”
(missiomme)
”Tarjoamme maailman parhaita digitaalisia työajanhallinnan ratkaisuja”
(asiakaslupauksemme)
Voit tutustua tarkemmin uudistukseemme Slideshare-esityksenä täällä:
http://www.slideshare.net/Nepton-Ltd/nepton-brand-redesign
Neptonin tarina animoituna täällä:
https://vimeo.com/nepton/tarinamme
Uudet verkkosivumme näyttävät tältä:
http://www.nepton.fi