Milloin ja miten työajanseuranta kannattaa uudistaa?

Lataa työajanhallinnan ratkaisun uudistajan opas

 

Käsi sydämellä: toimiiko yrityksesi nykyinen työajanhallinnan järjestelmä parhaalla mahdollisella tavalla – vai sittenkin vaan vähän sinne päin? Ehkä teillä ei vielä edes ole työaikojen, lomien ja poissaolojen hallintaan mitään valmista ratkaisua?

Monessa yrityksessä pohditaan työajanseurannan hankkimista tai vanhentuneen ratkaisun vaihtamista moderniin ja helppokäyttöiseen palveluun, mutta pelätään uudistamisen olevan työlästä. Pelko on turha, sillä työajanhallinnan uudistaminen on suoraviivainen hanke, jonka onnistumisen takaa hyvin suunniteltu ja johdettu käyttöönottoprojekti.

Lataa maksuton opas, joka on helppo tulostaa tai tallentaa pdf-muodossa ja jakaa yrityksesi sisällä työajanhallinnan valintaan ja uudistamiseen osallistuville henkilöille. Kaikki sisällöt ovat vapaasti luettavissa myös näissä artikkeleissa:

Työajanseuranta – milloin se kannattaa uudistaa?
Työajanseuranta – miten se kannattaa uudistaa?
Miten uusi työajanseuranta otetaan käyttöön?
Parempaa liiketoimintaa modernin työajanhallinnan avulla

Lataa opas

  • • Milloin työajanhallinta kannattaa uudistaa?
  • • Miten uudistamisprojektia on hyvä edistää?
  • • Kuinka onnistunut prosessi rakennetaan?
  • • Mitä hyötyjä uudistamisesta on yrityksellesi?

Lataa opas täyttämällä lomake. Opas on täysin maksuton eikä sen lataaminen sido sinua mihinkään.