Sari ja Toni asiantuntijoiksi asiakaspalvelutiimiin

Eng. below

Maaliskuun alussa Saarni Neptonin henkilöstö vahvistui, kun Sari Huttunen ja Toni Diaz aloittavat asiantuntijoina asiakaspalvelussamme.

Sari on työskennellyt pitkään asiakaspalvelussa niin myyjänä, osastovastaavana, myymäläpäällikkönä ja viimeisimpänä ketjuvisualistina. Aiemmin hän on päässyt työskentelemään myös  ohjelmistokehityksen parissa. Tällä hetkellä Sari opiskelee Centrian ammattikorkeakoulussa tieto- ja viestintätekniikkaa monimuotototeutuksella töiden ohessa.

Toni on toiminut työuransa aikana erinäisissä asiakaspalvelutehtävissä. Edelliset 10 vuotta hän työskenteli Metropolia ammattikorkeakoulussa assistenttina, jossa Toni toimi ensisijaisesti laskutuksen ja opiskelijoiden työharjoittelukumppaneiden parissa.

Lämpimästi tervetuloa taloon, Sari ja Toni!

Toni Diaz ja Sari Huttunen


We have the honor of receiving new employees, when Toni Diaz and Sari Huttunen will start as experts in Saarni Nepton’s customer service.

Sari has worked for a long time in customer service as a salesperson, department manager, store manager and most recently as a retail visual merchandiser. In the past, she’s also been able to work with software development. Currently Sari isstudying information and communication technology with a multi-modal implementation at Centria University of Applied Sciences in addition to her work.

Toni has worked in different customer service occupations during his career. Previous 10 years he worked in Metropolia University of applied sciences as an assistant, where his duties where in accounting and internship partners.

Warm welcome Sari and Toni!

Lisää lukemista

Osallistu Webinaariin: Neptonin palvelu laajentuu Kiva Workilla

Voitte jatkossa kehittää henkilöstökokemustanne suoraan Neptonissa, kun lisäämme konserniimme kuuluvan Kiva Work -palvelun osaksi Neptonia lauantaina 7.10.2023. Kiva Work -painike …

Neptonin palvelukokonaisuus laajenee entisestään!

Konserniimme kuuluva Kiva Work -palvelu tulee osaksi Neptonia. Sen avulla voi kehittää henkilöstökokemuksesta organisaation kilpailuetua.

Työajanseuranta murroksessa – vaikutukset ja mahdollisuudet

Työajanseurannan kenttä elää parhaillaan mielenkiintoista muutosten aikaa. Lue lisää mikä muuttuu ja mitä siitä seuraa.

Nepton Työajanseuranta auttaa Musiikkitaloa tarjoamaan kävijöilleen parempia elämyksiä

Musiikkitalo hyödyntää Neptonia erityisesti jaksotyöaikaa tekevien työntekijöiden työhyvinvoinnin seuraamiseen. Työntekijät ovat tyytyväisiä helppoihin tapoihin kirjata työaikaa, ja esihenkilöt pitävät erityisesti helposta hallinnoinnista. Musiikkitalolle oli myös tärkeää saada kaikki toiminnot jo olemassaolevaan kulkutunnisteeseen, sillä talossa on yli 1600 ovea.